3D-pilt ja vaba maalimine muusikaga

-
Tänasesse postitusse on kokku panudd 2 tunni tööd.
Ruumiline pilt, mille meisterdamisega kõige pisemad veel ise hakkama ei saa, aga mille värvimiseks tuleb kasutada eriliset keskendumist, et kõik nurgatagused ja pisikesed detailid saaks värvitud. Vaba maalil lasime aga muusikal ennast suuanta ja püüdsime suured liigutused ka pildile.
Eelmisel  ja üle-eelmisel nädalal tegime 3D-pilti. Mida pisemad lapsed, seda vähem said nad pilti ise kokku liimida ja seda rohkem nad mängisid selle pildiga.

Pisemate tunnis said lapsed juba valmis liimitud 3D-pildi. Sinna juurde said lapsed topsitäie makarone (ümmargusi ja piklikke), mida nad esmalt kahte erinevasse hunnikusse sorteerisid. Kui hunnikud olid valmis, siis peitsid lapsed kõik piklikud makaronid karbi sisse (mis oli pildi peal), panid nad peitu. Ja ümmargused veeresid läbi WC-paberitoru. See oli selline mänguline ülesanne, samas tuli lastel kindel kuju paigutada kokkulepitud kohta (N: ümmargusse karpi). Nii areneb lapsel ruumiline taju, samuti pisikeste detailide tõstmisel areneb peenmotoorika. 

Edasi liimisime juhendaja abiga mõned makaronid töö peale ja värvimine võis alata. Suuremad lapsed said ise endale pildi ehitada. Kasutasid selleks kuumaliimipüssi. Väiksemate detailide osas, emad-isad aitasid. Suured lapsed ei jõudnud esimesel nädalal üldse värvimiseni ja tegid seda nädal hiljem. Ja nagu siis selgus, taheti oma fantaasiapilti edasi liimida. Miks mitte:)! Küll jõuab seda värvida. Selle pildi juures on tore, et seda võib edasi värvida millal iganes aga tuju tuleb:)

Värvimise juures mängisime läbi juba terve sügise teemaks olnud värvide segamised - segasime kollast ja punast, punast ja sinist, kollast ja sinist. Lõpuks muutsime värve valge värviga heledamaks. 
Värvimise juures kasutasime pintslit ning innustasime lapsi värvima kõiki pisikesi detaile, mida pildidl näha oli. Ka detailide seest värvisime.

Järgmisel nädalal värvisid lapsed oma pilte edasi. Tunni teises pooles jõudsid lapsed ka vaba maalimiseni. Kasutasime sinna juurde ka muusikat. Vaba maalimist tegime molbertile ning kasutasime sinna juurde erinevaid vahendeid - kammid, mullikiled, kriidid, vildikad, rullid.
Detailsemalt muusikaga maalimisest saab lugeda siit: 
Laste nägudest on näha, kuidas nad seda naudivad. 
Eelmine
Isadepäev, vol 2
Järgmine
Jõulud hiilisid Haldjaperre

Lisa kommentaar

Email again: