2 värvilist sõpra käsikäes.

-
Sõbrapäevahõngulises tunnis mängisime ja meisterdasime 2 sõbraga - sinise ja punasega. Lõpuks valmis pilt, kus on 2 vahvat sõpra käsikäes.
Alustasime tundi sorteerimisest. Topsi oli valmis pandud palju erineva kuju ja tekstuuriga punaseid ja siniseid asju - paberitükke, paelu, niite, jne. Lisaks olid osad kujundid ka (meeldetuletus paari nädala tagusele kolmnurga ja ringi tunnile). Lapsed sorteerisid sinised ja punased asjad eri topsi. Esmalt valasid topsi sisu maha ja hakkasid sorteerima. Vastavalt vanusele, saab sorteerida nii: 1. Laps otsib ükshaaval välja kõik punased ja roosad asjad ja paneb ühte topsi. Ülejäänud sinised paneb teise topsi. 2. Laps sorteerib kordamööda punaseid ja siniseid asju õigesse topsi.


Siis läksime mööda tuba otsima 1 punast ja 1 sinist pabeririba. Ülesanne oli: sinine riba on tooli peal ja punane aknalaual. Leitud ribad lõikasime kääridega tükkideks. Päris pisikesed rebisid. Suuremad lapsed püüdsid lõigata kolmnurki ja ringe (toredad ja lihtsad nipid, mis lapsi rõõmustasid ja eduelamuse tekitasid). 

Nüüd hakkasime joonistama. Aluspaber (punaste paeltega) oli valmis seatud. Alustuseks värvisime pintsli või tikuga, kasutades punast värvi. Siis vaatasime, mis juhtub, kui valget lisada. Lõpuks liimi j kõik sorteeritud asjad töö peale. Lisasime ka krabisevat paberit (enne krabistasime kõrva juures) ja punase villatuti, mis oli pandud augulisele pappalusele.

Sinine töö valmis enamvähem samamoodi, aga kasutasime värvimiseks sammipulka (sinine värv, valge värv, liim ja sinised tükid + lõngapusa aukudega papi pealt). Mõnel lapsed said sinine ja punane värv ka päriselt kokku ja mis sealt tuli - ohoo, lilla!

Suuremad lapsed värvisid ka spagette ja pennesid, mida lisasid pildile.

Kõige viimase osana tuli veel 2 nöörijuppi läbi aukude (kitsama vahega augud sinise paberi servas) ajada ja 2 paberit omavahel ühendada (seda viimast tegi küll emme-issi) ja olidki sõbrad koos, ägedalt rippumas:)
Eelmine
Südamlik nädal Haldjaperes
Järgmine
Elagu Eesti!

Lisa kommentaar

Email again: